Aanvraag gratis jeugdvergunning

Nieuwe jeugdleden tussen 8 en 14 jaar hebben de mogelijkheid om een gratis vergunning aan te vragen met beperkte mogelijkheden.

Deze vergunning is alleen geldig op visvijver de Breeƫrpeel te Helden. Wil je ook op andere wateren vissen dan dien je een normale aanvraag te doen.

Via het formulier op deze pagina kun je een verzoek doen voor de gratis jeugdvergunning. Deze vergunning heeft wel beperkingen. Hou daar rekening mee.
Je mag alleen maar vissen op onze vijver en nergens anders met de gratis jeugdvergunning. Je dient daarvoor alle gevraagde gegevens in te vullen en wij regelen de rest voor jou.

LET OP: KIJK VOOR U DE AANVRAAG DOET OF U BIJ DE JUISTE VERENIGING BENT.

Er zijn meerder verenigingen met de naam De Ruisvoorn.

Aanvraag verkeerd gedaan los het dan zelf op met sportvisserij Nederland.

Mail van HSV De Ruisvoorn kan in uw spam terecht komen.

Foutmelding

Aanvraag gratis jeugdvergunning
Voorletters
Roepnaam
Tussenvoegsel
Achternaam
Straatnaam
Huisnummer
Toevoeging huisnummer
Postcode
Woonplaats
Geboortedatum (dd-mm-jjjj)
Leeftijd
Geslacht
Telefoonnummer
IBAN nummer
BIC nummer niet verplicht bij NL rekening
Naam rekeninghouder
Gezamenlijke lijst van viswateren of app
De vispas, onze vergunning en de visplanner app vormen samen de complete vergunning. De visplanner is gratis te gebruiken en te downloaden. Afhankelijk van u toestel kunt u dit doen in de Apple App store of in de Google play store.

Beschikt u niet over een telefoon met deze mogelijkheden dan zijn er boekjes te bestellen bij sportvisserij Nederland. Klik hier voor de website

Meer informatie over de visplanner app vind u hier.

Onze voorwaarden vind je hier
Ons privacy statement vind je hier
Ons huishoudelijk reglement vind je hier
Ons vijverreglement vind u hier