Cursussen

Jaarlijks wordt er voor de jeugd bij voldoende animo een echte viscursus gegeven. Deze bestaat uit 4 lessen waar je de grond beginselen van het vissen worden geleerd. Deze cursus geeft je een goede basis om de juiste vistechnieken onder de knie te krijgen. Na het volgen van deze cursus krijg je een certificaat en kun je zelfstandig gaan vissen aan de waterkant van onze mooie vijver.

Uiteraard valt er meer te ontdekken. Dat zal je gaan ervaren tijdens het vissen zelf. Door regelmatig zelf te gaan vissen na deze cursus leer je nog veel meer en ontwikkel je je eigen stijl, maar ook door te kijken en te vragen aan de ervaren vissers die regelmatig aan de waterkant te vinden zijn leer je nog meer en sneller.

Het jaar erna mag je nogmaals deze cursus volgen om je nog verder te verdiepen in het vissen.

Maar er is meer. We gaan aansluitend aan de cursus nog een tweetal avonden samen gezellig vissen. Op die manier leer je nog sneller en beter vissen.
Je mag al direct meedoen met de wedstrijden voor de jeugd en misschien val je wel in de prijzen. Wie weet wordt je wel een echte wedstrijd visser en kwalificeer je jezelf wel tot deelname aan een Limburgs kampioenschap of mag je mee doen aan het Nederlands kampioenschap.
Het wedstrijdschema vind je onder het menu agenda jeugd.

Lijkt je dit een spannende maar ook leuke hobby voor de toekomst? Meld je dan snel aan via het aanmeld formulier hieronder.

Ook in 2024 vind er weer een cursus plaats. Het jeugdteam werkt er hard aan om de cursus voor 2024 weer gereed te hebben. De datums zijn bekend en staan in de agenda maar ook op onderstaande poster.

Wil je meedoen geef je dan snel op want vol is vol.

Om mee te kunnen doen wordt of ben je lid van HSV de Ruisvoorn.
Lidmaatschap kan bestaan uit de gratis jeugdvergunning met beperkte mogelijkheden of een volwaardig lidmaatschap met vergunning en vispas.

Geef het door aan al je vriendjes, neefjes en nichtjes. Wie weet willen zij ook meedoen. Iedereen is welkom.

Na je opgave zul je altijd binnen 5 werkdagen een bericht ontvangen via het opgegeven e-mail adres. Controleer regelmatig je spambox mail van de Ruisvoorn kan daar in terecht komen.
Geen e-mail ontvangen na 5 werkdagen stuur dan even zelf een mailtje naar secretariaat@hsvderuisvoorn.nl of maak gebruik van het contactformulier.

Voor informatie kun je altijd een mail sturen naar secretariaat@hsvderuisvoorn.nl of via het contactformulier.

Vul op deze pagina jouw gegevens in en doe mee aan de cursus of scan de QR-code om het formulier in te vullen.