Wedstrijden

Jaarlijks worden er ook aparte jeugdwedstrijden georganiseerd. Deze zijn speciaal voor de jeugd tot en met 17 jaar. Dat wil zeggen in het jaar dat je mee wilt doen mag je maximaal 17 jaar worden.

Als jeugdlid mag je ook meedoen met de clubwedstrijden die zijn er voor jong en oud. Jeugdleden tot en met 16 jaar betalen geen inschrijfgeld maar dingen wel mee naar de prijzen.

Alle wedstrijden en uitslagen zijn terug te vinden in het menu item wedstrijden of uitslagen. Binnen dat menu item vind je ook de hengelvangstregistratie. Om een zicht te houden op de soorten vis die in de vijver zitten willen we je dan ook vragen om na elke wedstrijd deze in te vullen.

Uiteraard zouden wij het op prijs stellen als jullie dat ook doen na een leuke visdag. Dit helpt ons beheersplan team enorm.

Download hier de wedstrijd agenda voor de jeugd