Voorwaarden dag en week vergunning

Met onze dag vergunning mag je met 1 hengel vissen in ons water.
Koop dan bij één van de verkooppunten twee vergunningen. Onze verkooppunten kunnen ook weekvergunningen uitschrijven.

1. Het is ten strengste verboden vis mee te nemen. Gevangen vis dient te worden terug geplaatst.
2. Het is verboden te vissen op de paaiplaatsen.
3. Snoeken en of roofvissen is met een dag- of weekvergunning verboden.
4. Het gebruik van gevlochten lijn is verboden
5. Het gebruik van een leefnet is verboden.
6. Het is verboden meer dan 750 gram kant en klaar lokvoer voorhanden te hebben. Dit geldt ook voor boilies, hennep, granen, zaden en maïs. Muggenlarven (vers de vase) en Tubifex zijn verboden.
7. Het gebruik van een voerboot, vissen met tijgernoten en voorvoeren is verboden. Karper vissers dienen een onthaakmat te gebruiken.
8. Het is verboden om meer dan 3 meter van je beaasde hengel verwijderd te zijn.
9. Het is verboden om zich met een boot op het water te begeven of in de visvijver te zwemmen of honden in het water te laten zwemmen.
10.Kamperen, tent opzetten met (uitzondering van schuilmiddelen zoals omschreven in de voorwaarden van de vispas en apv), BBQ-en en open vuur is op ons vijver-terrein verboden.
11. Het is verboden verenigings-eigendommen te beschadigen.
12. Het is verboden met auto, motor, of (brom)fiets op het terrein te komen.
13. Het is verboden te vissen tussen zonsondergang en zonsopkomst.
14. Het is verboden afval op het terrein achter te laten. Overgebleven lokvoer of aas mee naar huis of in de prullenbakken en niet in de vijver.
15. Men is verplicht zich te legitimeren en vergunning te laten zien op eerste verzoek van onze controleurs of bevoegde controlerende instanties.
16. Men moet zich, buiten deze regels om, te alle tijde aan de regels van de visserijwet houden.
17. Het overtreden van één van deze regels kan een berisping, een schorsing , een flinke boete of zelfs het intrekken van de vergunning tot gevolg kunnen hebben.