Prijzen lidmaatschap

U kunt altijd een aanvraag indienen om lid worden van HSV "De Ruisvoorn" Helden.

Het eerste jaar betaalt u bij ons de prijs van de vergunning en de aanvraag van de VISpas + inschrijfgeld.

Daarnaast geeft u verplicht een machtiging af aan sportvisserij Nederland zodat ieder jaar automatisch de vergunning betaald wordt. Sportvisserij Nederland regelt alles wat met de VISpas te maken heeft.

De vergunning voor onze wateren wordt geregeld door onze eigen ledenadministratie.

Bent u reeds elders lid dan zal het lidmaatschap goedkoper zijn. U krijgt dan een extra vispas. De eventuele teveel betaalde afdrachten kunt u bij sportvisserij Nederland weer terug vragen.

Alle leden krijgen bij ons een VISpas. Dus ook de jeugdleden.
Wij bieden wij ook een gratis jeugdvergunning aan. Deze vergunning heeft wel een aantal beperkingen, beschikt niet over de vispas en is alleen maar geldig op visvijver de Breeërpeel.

U kunt de gratis jeugdvergunning aan vragen via het aanvraagformulier.

Wilt u een vergunning aanvragen met VISpas gebruik dan deze link.
Let op bestuur heeft alsnog de mogelijkheid om uw aanvraag te weigeren.

Het jaar loopt van 1 januari tot en met 31 december

Omschrijving Lidmaatschap Inschrijfgeld Totaal
 Junioren tot 14 jaar gratis vergunning***
 Junioren tot 14 jaar
 € 15,25
 € 3,00
 € 18,25
 Junioren 14 t/m 18 jaar
 € 44,50
 € 49,50
 Senioren vanaf 19 jaar
 € 51,50
 € 56,50
 Extra VISpas vanaf 19 jaar
 € 29,00
 € 34,00

*** Nieuwe jeugdleden hebben de mogelijkheid om een gratis jeugdvergunning aan te vragen. Let op deze vergunning heeft beperkte mogelijkheden en is alleen geldig op visvijver de Breeërpeel. Voor meer informatie stuur een mailtje naar het secretariaat tevens ledenadministratie.

Elk lidmaatschap is inclusief de VISpas. Blijf je lid dan vervalt in het tweede jaar het inschrijfgeld.

Let op:
Het komt regelmatig voor dat er aanvragen worden gedaan die dan weer op het laatste moment als de vergunning gereed is worden geannuleerd.
Dit kost ons extra tijd en geld. Daarnaast gebeurd het regelmatig dat iemand zijn lidmaatschap/vergunningskaart of autovergunning kwijt is geraakt. Voor deze extra werkzaamheden gaan we voortaan kosten in rekening brengen.
Deze zullen via onderstaande tabel worden toegepast.

Annuleren aanvraag nieuw lidmaatschap/vergunning
 € 25,00
Duplicaat lidmaatschap/vergunningskaart (inclusief verzendkosten)
niet meer mogelijk na 1 oktober lopend jaar
 €  5,00
Duplicaat autovergunning*
 €  5,00
Nieuwe vispas (alleen mogelijk via sportvisserij NL of via www.mijnsportvisserij.nl)
 * geld niet bij aanvraag nieuwe vergunning i.v.m. aanschaf nieuwe auto

Sportvisserij Nederland neemt de ledenadministratie voor ons waar zij regelen alles wat met de ledenadministratie te maken heeft.

De ledenadministratie van sportvisserij Nederland is bereikbaar via mail op het mailadres ledenadminstratie@vispas.nl
U kun ook met hen bellen op nummer 0900-2025358 (€1,00 per gesprek)

Onze eigen ledenadministratie is bereikbaar via het mailadres ledenadministratie@hsvderuisvoorn.nl of bij voorkeur via het contact formulier op de contact pagina.