Voorwaarden lidmaatschap

Algemene voorwaarden Lidmaatschap HSV De Ruisvoorn Helden

Als u lid wordt van HSV De Ruisvoorn Helden dan gaat u automatisch akkoord met onderstaande voorwaarden:

U wordt minimaal 8 jaar in het jaar van aanvang van uw lidmaatschap
Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot en met 31 december
De kosten van het lidmaatschap zijn gebaseerd op leeftijd (zie onze website voor nadere informatie)
U controleert of u het lidmaatschap bij de juiste vereniging aanvraagt
Er kan geen restitutie plaats vinden van verkeerd aangevraagde lidmaatschappen
U blijft lid tot wederopzegging van uw lidmaatschap. (opzeggen vóór 1 oktober lopend jaar) Opzeggen kan bij sportvisserij Nederland ledenadministratie@vispas.nl
Uw lidmaatschap wordt automatisch verlengd bij het niet tijdig opzeggen van het lidmaatschap. U dient dan ook alle daaruit voortvloeiende kosten te voldoen
U wordt verzocht Automatische incasso inzake contributie te verlenen aan sportvisserij Nederland voor het innen van het lidmaatschapsgeld inclusief vispas en vergunning voor ons water
U bent verplicht om alle wijzigingen omtrent uw contact- en betaalgegevens door te geven aan aan sportvisserij Nederland ledenadministratie@vispas.nl maar ook aan de eigen ledenadministratie ledenadministratie@hsvderuisvoorn.nl zodat we ook via de juiste kanalen kunnen communiceren.
Voor vragen over de vispas neemt u contact op sportvisserij Nederland ledenadministratie@vispas.nl
U geeft door deze voorwaarden te accepteren toestemming voor het plaatsen van beeldmateriaal, geluidsopnamen of iedere andere vorm van vastlegging gemaakt van u op onze website of alle andere media die HSV De Ruisvoorn Helden gebruikt of in de toekomst gaat gebruiken
Indien uzelf beeldmateriaal aanlevert voor plaatsing op diverse media door HSV De Ruisvoorn Helden zijn die, zolang HSV De Ruisvoorn het noodzakelijk vindt, vrij van rechten door HSV De Ruisvoorn Helden te gebruiken
U houdt zich aan alle regels genoemd in de voorwaarden van de vergunning(en) (Voorwaarden vispas en respecteert ons vijver reglement)
U niet vist op de paaiplaatsen
U respecteert alle andere reglementen m.b.t. wedstrijden die beschikbaar zijn
U kunt geen bezwaar maken tegen het plaatsen van uw naam, foto's of ander beeldmateriaal op onze website, mediakanalen gebruikt door HSV de Ruisvoorn,  of in de lokale/landelijke media mocht die voorkomen in wedstrijd uitslagen
U kunt geen bezwaar maken tegen plaatsen van uw naam, foto's of ander beeldmateriaal op onze website, mediakanalen gebruikt door HSV de Ruisvoorn, lokale/landelijke media bij evenementen of promotie van evenementen m.b.t de hengelsport mede georganiseerd door HSV de Ruisvoorn, sportvisserij Nederland en sportvisserij Limburg.
HSV De Ruisvoorn Helden is niet aansprakelijk voor schade aan uw eigendommen
Indien u een sleutel krijgt van de toegangspoort en of kantine en u hiermee dus toegang verkrijgt tot de vijver en of kantine, respecteert u alle regels die hier aan verbonden zijn
U gaat akkoord met onze Privacy policy die u hier kunt vinden
U gaat akkoord met ons huishoudelijk reglement wat u hier kunt vinden
U geen kwetsende of schadelijke teksten plaats op alle vormen van media die de vereniging kunnen schaden
U op wedstrijddagen niet op het wedstrijdparcours gaat vissen

Indien u een van bovenstaande regels overtreed kan dit leiden tot het innemen van de VISpas en vergunning. Tevens riskeert u een royement van 1, 2, 3 of 5 jaar. Bij ernstige overtredingen zelfs een royement voor levenslang bij onze vereniging.

Indien VBL is aangemaakt en u wilt op dat moment annuleren dan berekenen wij 25 euro annuleringskosten.