Dag/weekvergunningen

Koop uw dag of weekvergunning online. Klik hier.

Omschrijving Dag Week VIspas
 Junioren tot 14 jaar
 Niet nodig*
 Vanaf 14 jaar en ouder
 Niet nodig*
 Collectieve vergunning**
 € 3,50 p.p. / dagdeel min 10 max 40 pers.
 NVT
 Niet nodig

Om één dag of één week op onze schitterende visvijver te vissen heeft u geen VISpas nodig. Een vergunning van de vereniging is dan al voldoende. Besluit u om 2 weken te gaan vissen dan heeft u wettelijk wel een VISpas en de vergunning van de vereniging nodig.

* Besluit u om 2 weken te gaan vissen dan heeft u wettelijk wel een VISpas en de vergunning van de vereniging nodig.
* Terug betaling van al betaalde of foutief aangevraagde dag of weekvergunningen is niet mogelijk.

** Alleen op speciaal verzoek en op aanvraag bij het bestuur. Vergunning is alleen geldig mits er een compleet ingevuld deelnemersformulier aanwezig is tijdens de activiteit op de collectieve vergunning.

Wilt u een keertje de vijver afhuren neem dan contact op met secretariaat@hsvderuisvoorn.nl voor de mogelijkheden.

U zorgt zelf voor het benodigde aas en voer. Aas en voer dienen te voldoen aan de wettelijk eisen. Tubifex en Vers de vase zijn ten strengste verboden. Het lokvoer mag niet meer dan 500 gram aangemaakt zijn per persoon. Dit geld ook voor eventuele granen, hennep, mais, zaden en boilies.

Een dagdeel bestaat uit een morgen of een middag en bedraagt maximaal 4 uur. Eventuele afwijkingen kunnen mogelijk zijn in overleg met het bestuur van de vereniging.

Collectieve vergunning (tijdig aanvragen) via dit formulier Let op dat u ook het volledig ingevulde deelnemers formulier ingevuld meebrengt tijdens uw vissessie. Betreffende formulier wordt bij de bevestiging van uw aanvraag verzonden naar het opgegeven e-mail adres.

Let op de mee vis toestemming van sportvisserij Nederland is niet geldig op ons viswater. Deze is alleen geldig op de wateren genoemd in de gezamenlijke lijst van Nederlandse viswateren en de aanvulling of vermeld in de visplanner app.

Dag en week vergunningen zijn te koop bij:

Discus Ebisch, granen, zaden en hengelsportbenodigdheden.
Ruijsstraat 22 Panningen.
www.discus.nl/dierenwinkel/panningen/
ebisch@discus.nl
Alleen tijdens openingstijden van de winkel.

Camping De Heldense Bossen te Helden.
De Heldense Bossen 6 te Helden.
www.heldensebossen.ardoer.com
heldensebossen@ardoer.com
Alleen tijdens openingstijden van de receptie
.
De Bondj.
Baarskampstraat 4 te Kessel.
www.debondj.nl
info@debondj.nl
Alleen tijdens openingstijden van de winkel.

Hanssenhof recreatieboerderij
Kesselseweg 32-32a
Helden
www.hanssenhof.nl
camping@hanssenhof.nl
Let op geopend van 1 april tot en met 15 oktober.
Vergunning alleen van maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot 17:00

Camping 't Vossevenveld
Roggelseweg 131
5987 NC Egchel
www.vossenveld.nl
camping@vossenveld.nl
Let op geopend van 25 maart tot en met 15 oktober.
Vergunning alleen van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 18:00