Lid worden van HSV "De Ruisvoorn" Helden?

Dit kan direct online. Gebruik voor de online aanvraag deze link of scan de QR-code onder aan deze pagina.

Het eerste jaar betaalt u bij ons de prijs van de vergunning en de aanvraag van de VISpas + inschrijfgeld. Daarnaast geeft u verplicht een machtiging af zodat ieder jaar automatisch de VISpas en vergunning betaald wordt en tijdig bij u afgeleverd wordt.

Alle leden krijgen bij ons een VISpas. Dus ook de jeugdleden.

Nieuwe jeugdleden kunnen kiezen tussen een gratis jeugdvergunning met beperkende mogelijkheden of de vergunning inclusief vispas voor volle mogelijkheden. De gratis jeugdvergunning kunt u hier aanvragen.

Voor alle vragen over de vispas, wijzigingen van adres enz, opzeggen neemt u contact op met sportvisserij Nederland.

Zij zijn bereikbaar via: ledenadministratie@vispas.nl of per telefoon op nummer 0900-2025358 (€ 1,00 per gesprek) of MijnSportvisserij www.mijnsportvisserij.nl

U mag pas vissen op ons water als u daadwerkelijk de lidmaatschapskaart/vergunning en of VBL ontvangen heeft.

Bij de aanvraag van uw vispas gaat u akkoord met de algemene voorwaarden, het huishoudelijk reglement en het privacy statement die verbonden zijn aan het lidmaatschap. Welke ook te vinden zijn onder het kopje vergunning.

Let op: De gratis meevistoestemming die verkrijgbaar is bij sportvisserij Nederland is niet geldig op onze wateren die mag je alleen maar gebruiken op openbare wateren die vermeld staan in de Gezamenlijke lijst van Nederlandse viswateren.

Wordt lid en scan en de code