Kleding

HSV De Ruisvoorn heeft de beschikking over een eigen kleding lijn die bedrukt is met ons logo in full-color. U kunt deze kleding rechtstreeks bij het secretariaat bestellen. Gebruik hiervoor het mailadres secretariaat@hsvderuisvoorn.nl of bestel kleding via het contactformulier op de contact pagina.

Online bestellen is ook mogelijk via deze link.

De kledinglijn bestaat uit:
Pet
T-shirt
Polo-shirt
Hoodie
Softshell jas

Het zou mooi zijn als we met evenementen duidelijk zichtbaar zijn als één club. Het gaat hierbij om evenementen binnen de eigen vereniging maar ook om evenementen zoals selectiewedstrijden. Dan kun je laten zien bij welke club je hoort en dat we ook echt als team aanwezig zijn tijdens evenementen.

Wil je kleding bestellen of meer informatie over de kleding vul dan het contact formulier in op de contact pagina. We sturen je dan een PDF met daarin vermeld welke kleding we aanbieden en daarbij zijn dan ook de prijzen vermeld. Let op alle vermelde prijzen zijn exclusief eventuele verzenkosten.

Voor meer informatie m.b.t. de kleding neem contact op met het secretariaat.

Onderstaand enkele voorbeelden