Feeder wedstrijden

Zondag, 3 maart 2024

In 2024 worden er weer feeder wedstrijden georganiseerd.

Iedereen die lid is en 14 jaar of ouder is kan en mag meedoen. Voorwaarde is dat je geheel zelfstandig kunt vissen.

Er staan een 7-tal wedstrijden gepland. Deze staan allemaal vermeld in de wedstrijd agenda.

Om een beeld te krijgen wie er allemaal meedoet en hoeveel mensen er meedoen is opgave voor deze wedstrijden verplicht. De vissers die vorig seizoen hebben meegedaan zijn al per mail benaderd. Dit bepaald ook of we tijdens de wedstrijden de vijver wel of niet moeten afsluiten voor recreanten binnen dat tijdsvenster.

Nieuw dit jaar is een marathon koppelwedstrijd. Deze dag is de vijver wel gesloten voor recreatie vissers.

Wil je meedoen vul dan het opgave formulier in op onze website. Het formulier vind je hier.