Jeugdwedstrijd 28-06-2024

Zaterdag, 29 juni 2024

Op 28-06-2024 waren we te gast bij Onze Stek in Meijel. Daar hebben we de jeugdwedstrijd gevist op de kleine karper vijver. Er waren 10 jeugdleden aanwezig en gelukkig evenveel jeugdleiders om iedereen goed te kunnen begeleiden.

Het was een mooie avond met vele vangsten. Helaas voor de een wat minder dn de ander maar iedereen had vis in het net.
Na de wedstrijd is er snel begonnen met wegen.

Helaas iets te snel waardoor er in de einduitslag een naamsverwisseling heeft plaats gevonden. De namen van de broertjes Bram en Tren zijn op de einduitslag helaas verwisseld. Ook dat kan gebeuren maar is wel vervelend.

Gelukkig blijft de beker wel binnen hetzelfde huishouden. Dus Tren geef de beker maar door aan Bram hij heeft hem eerlijk verdiend. Vanuit de wedstrijdcommissie een welgemeend excuus hiervoor. Dat gaan we wel een keertje met je goed maken.

Alle foto's die gemaakt zijn staan weer online op de website.