Zeer geslaagde jeugdwedstrijd

Zaterdag, 8 juni 2024

Vrijdag 7-6-2024 was er weer een jeugdwedstrijd.

12 vissers gingen na de loting aan de slag. Er werd al vrij snel vis gevangen op diverse plaatsen. De voorn was goed vertegenwoordigd. Niet iedereen had vis gevangen en dat was jammer maar het mocht de pret niet drukken.

Na het eindsignaal werd snel begonnen met het wegen van de vangsten. Die leverde een spannende uitslag op. Op twee vissers na zat alles vrij kort bij elkaar.

Noor van Rens won de wedstrijd en sloeg een flink gat naar de nummer twee Timo Peeters door maar even een karper van ruim 7 kg aan de vaste stok binnen te hengelen. Mees Kuijpers ging er vandoor met de derde plaats.

1 Noor van Rens 9725 gram
2 Timo Peeters  4050 gram
3 Mees Kuijpers  800 gram

De overige resultaten zijn terug te vinden bij de wedstrijd uitslagen op onze website.