Jeugdwedstrijd Discus Ebisch cup

Zaterdag, 18 mei 2024

Op 17-05-2024 vond de eerste jeugd wedstrijd van 2024 plaats.
Het was een spannende wedstrijd. Niet alleen voor de vangsten maar ook voor het weer. Zouden we het droog houden en zou de vis mee werken.

Beide werden gelukkig waar. Het bleef droog op een enkel spatje na en de vis was ook aanwezig.
Gelukkig heeft iedereen vis weten de vangen en zoals het gaat in een wedstrijd de ene wat meer dan de ander. Er zijn mooie vissen gevangen. Veel voorntjes en kleine jongen brasem maar ook hele mooie grote brasem en niet te vergeten de mooie zeelten.

De jeugd heeft een hele mooie en gezellige avond gehad met ook nog eens vis in het net.

Levi Beijnsberger ging er met de eerste prijs vandoor. Hij viste maar liefst 3675 gram bij elkaar
Timo Peeters volgde op korte afstand met 3250 gram
Dawoud Amhaouch werd derde met 1575 gram

De opkomst was wat mager. We hadden wat meer jeugdleden verwacht zeker na de druk bezocht jeugdcursus. Maar wie weet komen er bij de volgende wedstrijd meer jeugdleden mee doen. Zeker na het zien van de foto's die onder het kopje foto's staan. De jeugd competitie is voor alle jeugdleden toegankelijk dus ook voor de gratis jeugdvergunning.

Iedereen die minimaal 4 wedstrijden mee doet krijgt op het einde van de competitie ook nog eens een mooie prijs van ons en onze jeugdsponsor. Wat dat zal zijn verklappen we nog niet. Wil je die prijs ontvangen doe dan lekker mee.