Jeugdcursus dag 4

Zaterdag, 27 april 2024

De laatste dag van onze jeugdviscursus zit erop. Het was weer een mooie dag met goed weer. Gelukkig heeft bijna iedereen weer vis mogen vangen vandaag.

Het was voor de jeugd ook nog eens een spannende dag. Zou iedereen wel een diploma gehaald hebben? Wie heeft de prijsvraag gewonnen. Maar vooral hebben we wel onze vergunning op orde want plotseling stond de boa bij ons aan het water voor een controle ronde.

Op het einde van de dag mocht Inge (boa) de prijs uitreiking doen van de prijsvraag. Er waren vele leuke namen voor onze mascottes verzonnen. We benoemen de top 3.
Op plaats 3: Oscar Ratinsky met de namen Pedro en Molly
Op plaats 2: Guus Engels met de namen Elvis en Maaike
Op plaats 1: Youp Maessen met de namen Gup en Py

Youp gefeliciteerd met het setje wedstrijd dobbers. Helaas was je niet aanwezig maar de dobbers komen jouw kant op.

Wie we zeker niet mogen vergeten is Arie Gramsma voorzitter van sportvisserij Limburg. Hij heeft ons een bezoekje gebracht en heeft tevens de diploma uitreiking gedaan. We mogen uit zijn woorden opmerken dat we een mooi programma hebben opgezet en dat we trots op onze vereniging mogen zijn.

Namens de vereniging willen we Arie dan ook bedanken voor zijn aanwezigheid en de mooie diploma uitreiking.

Maar ook een dikke pluim aan de werkgroep voor de nieuwe opzet van de jeugdcursus. Het was veel werk maar het heeft zich zeker beloond. Ook alle jeugdleiders die zich ook dit jaar weer hebben ingezet. Zonder jullie was het niet gelukt.

Namens het bestuur een dikke dankjewel aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen aan deze cursus.

De foto's van deze dag vind hier